Saturday, October 17, 2009

Taubat Seorang Hamba DDN???

Kali ini aku nak berkongsi tentang kejayaan budak lelaki class mate aku la......

Alhamdulillah...
Akhirnya...
Ini yang aku berjaya hasilkan bersama rakan-rakan ketika di Semester 2....
Memang cam lawak tapi tuh la hakikatnya...
1 hari sahaja untuk kami siapkannya....

Bez....
3 kali dibawa untuk pertandingan...
Dua kali ketika di UTMKL, kali ketiga di UTMSkudai......

Ketika di UTM KL, kitorang memang sesaje je buat dan hantar untuk pertandingan '5 minutes Video' yang dianjurkan oleh COMSTAR.....

Kemudian ketika Karnival Alam Bina iaitu khususnya ketika 'Dinner'..... Giler ar....
Video kami budak laki nih, menjadi taruhan dalam pertandingan antara perstuan dalam alam bina iaitu URP, Archi, dan QS.... Aku cukup malu siot malam ketika video ini dtayangkan, coz aku paling banyak 'beraksi'...
Kahkah...

"Aksi yang xrela ketika bersama Paan"......

Yang terakhir ketika di skudai....
Ada pe ntah tentang planning la.... antara universiti....
Video kami juga digabungkan dengan video budak planning UTM skudai ketika itu....

Cakap banyak xguna kan??? So, korang leh la tengok k......



(Video diupload oleh Azly Adenan-Youtube)

Pada mulanya xsangke la...
Untuk pertandingan Comstar dapat gak hadiah...
Alam Bina, JOHan tuh....
Skudai, kalu xsilap Naib Johan kot....

Terkejut BEROK kitaorang........

by da' way....

Sejarah hanya tinggal sejarah je lar...
Huhuhu...

No comments:

Post a Comment